Kaip galiu susikurti paskyrą Bestselect.lt internetinėje parduotuvėje?


Norėdami susikurti paskyrą internetinėje parduotuvėje, turite paspausti puslapio viršuje dešinėje esančią piktogramą „Prisijungti“ ir įvesti el. pašto adresą, vardą ir pavardę bei slaptažodį. Registracija taip pat gali būti atliekama tuo pačiu būdu, naudojant aukščiau pateiktą informaciją. Vykdo veiksmus kaip užsakymo proceso dalį.


Kokie privalumai sukuriant paskyrą Bestselect.lt internetinėje parduotuvėje?


Galite supaprastinti užsakymo procesą išsaugodami pristatymo adresą ir atsiskaitymo informaciją. Galite sekti savo užsakymo būseną, užpildyti grąžinimo ir skundo formas


Ką daryti, jei pamiršau savo paskyros slaptažodį?


Registracijos/registracijos lange spustelėkite nuorodą „pamiršau slaptažodį“ ir įveskite elektroninio pašto adresą, kurį nurodėte registracijos metu. Atsiųsime jums nuorodą šiuo el. pašto adresu. Spustelėkite tai, pasirinkite naują slaptažodį ir patvirtinkite.


Kaip galiu būti tikras, kad pirkimo procesas buvo sėkmingas?


Po sėkmingo pirkimo gausite užsakymo patvirtinimą į savo el. paštą.


Kaip galiu patikrinti savo užsakymo būseną?


Dabartinę užsakymo būseną galite peržiūrėti klientų portale prisiregistravę prie paskyros. Taip pat siūlome internetinį siuntų stebėjimą. Mes nukreipsime jus į mūsų siuntimo partnerio svetainę su naujausia informacija apie užsakymo pristatymo būseną.


Ką reiškia užsakymo būsena, kurią matau pateikdamas užsakymą klientų portale?


„Naujas“ – reiškia, kad jūsų užsakymas gautas.


 „Atšauktas“ – reiškia, kad visas užsakymas buvo atšauktas. Jei užsakymas buvo apmokėtas iš anksto, įmokėti pinigai bus automatiškai grąžinti praėjus kelioms dienoms po atšaukimo.


 „Vykdomas“ – reiškia, kad jūsų užsakymas persiųstas užbaigti.


„Išsiųsta“ – reiškia, kad užsakytos prekės buvo supakuotos ir išsiųstos iš mūsų sandėlio Jūsų nurodytu adresu.


Kas yra mano užsakymų „sekimas“?


Naudodami šią parinktį galite patikrinti, kiek jūsų užsakymas buvo įvykdytas. Siuntos būsena pasiekiama tik mūsų siuntimo partnerio svetainėje, kai prekės buvo išsiųstos iš mūsų internetinės parduotuvės. Prieš šį laiką siuntimo partnerio svetainėje gausite informaciją, kad siuntos su nurodytu siuntos numeriu dar nepavyko rasti.


Ką daryti, jei gaunu sugadintą ar netinkamą prekę?


Tokiu atveju susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba raštu naudodami kontaktinę formą. Tai pasiekiama apatiniame meniu spustelėjus mygtuką „Daugiau“.


Kada užsakymo suma bus nurašyta iš mano sąskaitos?


Užsakymo suma bus nurašoma užsakymo pateikimo metu.

Mūsų svetainė naudoja slapukus. Spustelėdami mygtuką „Sutinku“ patvirtinsite savo sutikimą su mūsų slapukų politika.   Patvirtinti